Servis, reklamace a vrácení zboží

Pokud máte problém s některým z výrobků, které jste u nás zakoupili, postaráme se o vás. Jak u nás funguje servis a jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží?

Nezáruční servis 

Pokud jste navštívili právě tuto stránku, máte pravděpodobně problém s foťákem, objektivem, bleskem, stativem nebo s některým z jiných výrobků, které jste u nás zakoupili. I v této situaci se o vás postaráme. Vyřídíme za vás veškeré záruční i nezáruční opravy všeho, co jste u nás nakoupili. Nabízíme vyřízení záručních oprav v rámci reklamace, a to platí pro u nás zakoupené výrobky. Dále nabízíme nezáruční servis na vše, co prodáváme.

Jak to funguje? Jednoduše

Doručte nám osobně na prodejnu nebo pošlete výrobek s popisem vady. V případě reklamace i s přiloženým prodejním, nebo záručním dokladem či jeho kopií. Nezapomeňte na sebe uvést kontakt, budeme jej potřebovat, abychom vás mohli informovat o stavu zakázky.

Zásilky přijímáme na adrese:

Reklamační oddělení, obchod Megapixel
MEGAPIXEL s. r. o.
Komunardů 42
Praha 7, 170 00

Osobně nás můžete navštívit na našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě. Pokud se pohybujete mimo tato města, můžeme vám objednat svoz pomocí PPL na naše náklady.

Chcete se ještě na něco zeptat?

Napište nám na e-mail: servis@megapixel.cz.

  • Záruční servis probíhá v rámci reklamace a slouží pro případy, kdy se u výrobku projevila závada samovolně v průběhu záruční doby přístroje.
  • Nezáruční servis slouží pro všechny ostatní typy problémů, tedy závady způsobené uživatelem, vodou, nebo závady, které se projevily po uplynutí záruční doby výrobku.

Kolik stojí nezáruční servis?

Vyúčtování placené opravy v rámci nezáručního servisu se skládá z níže uvedených položek, na které vám vystavíme daňový doklad.

Paušální poplatek ve výši 390 Kč

  • Je vybírán při převzetí výrobku na opravu a je nevratný.
  • Pokrývá náklady zprostředkovatele včetně dopravy do servisu.

Variabilní poplatek dle vyúčtování servisu

  • Pokrývá náklady na zjištění závady a způsobu její opravy,
  • opravu (po odsouhlasení zákazníkem),
  • přepravu ze servisu ke zprostředkovateli.

Pokud nám výrobek k opravě doručíte zásilkou, naúčtujeme si za přepravu výrobku zpět k vám ve výši 129 Kč.

Detailní informace naleznete v obchodních podmínkách.

 Seznam autorizovaných servisů



Jak postupovat při vrácení zboží nebo reklamaci

Pokud nám potřebujete vrátit zboží ve čtrnáctidenní lhůtě nebo v rámci reklamace, můžete využít postup, který vám nejlépe vyhovuje.

Osobně na prodejně

Zboží můžete přinést osobně na jakoukoliv pobočku Megapixel ve standardní otevírací době.

Vlastní zásilkou

Chcete-li poslat zboží zpět vlastní zásilkou, stačí vyplnit formulář pro vrácení či reklamaci, který zašlete spolu s balíkem na adresu: Megapixel s.r.o. Komunardů 42, Praha 7, 170 00.
Hned jak zásilku obdržíme, ozveme se vám s dalším postupem.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů
Formulář pro reklamaci zboží

Prostřednictvím Zásilkovny

Přes Zásilkovnu nám můžete vrátit menší produkty a zboží, které jste si v Zásilkovně vyzvedli.
Zásilku prosím kvalitně zabalte, přiložte formulář pro vrácení či reklamaci a doneste do jakékoliv Zásilkovny. Při předání předložíte kód 97255216.
Ozveme se vám hned, jak zásilku obdržíme.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů
Formulář pro reklamaci zboží

Zasláním přes PPL

Přes službu PPL můžete vrátit objemnější produkty nad 5 kg. Zásilku prosím kvalitně zabalte, přiložte formulář pro vrácení či reklamaci. Poté kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle: 270 006 166 nebo přes email: objednavky@megapixel.cz. Společně domluvíme vhodný termín svozu.
Hned jak budeme mít zboží zpět, budeme vás kontaktovat s dalším postupem.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů
Formulář pro reklamaci zboží